torsdag 5 januari 2012

Kollat andra bloggar

Nu har jag varit ute och surfat lite. Alltså inte surfat på vågor utan på intenet. Jag är nyfiken på resmål som andra bloggare skriver om och jag har hittat några riktigt fina bloggar och fått många idéer på vart man kan resa. Jag är helt häpen över hur många trevliga bloggar det finns. Jag förstår att jag måste lära mig att lägga in bilder i min blogg. Det är så trevligt att besöka de som lägger in bilder. Man blir liksom kompis direkt med bloggarna när man ser dem på bild. Och det är naturligtvis mycket trevligare att läsa om ett semestermål om man ser bilder därifrån. Det var extra kul att sitta och se på härliga vatten, sol och fest när man sitter i en liten lägenhet i stan med snöstorm utanför. Jag tror man kan lära sig mycket nytt om bloggande när man besöker andra bloggar. Jag kan inte förstå hur man kan lägga in så många fina bilder längst upp i bloggen. En del har hela collage där. Jag måste försöka lära mig det. Har ni några tips på var man kan hitta information om hur man lägger in bilder och gör collage på bloggen? Jag är tacksam för sådana tips eftersom jag är så urdålig på att fixa till bloggen själv. Jag har i alla fall sett att det kan vara härligt att åka på solsemester. Man längtar verkligen bort när det är så skitdåligt väder i Sverige. Det regnar och snöar om vartannat och det är skithalt att röra sig ute om man försöker gå ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.